Reisverslag USA 2006

California-Nevada-Arizona-utah van Kiki,Shawnee & Patrick 22 july tm 14 aug 2006

Tuesday, August 01, 2006

Las vegas

Vannochtend werden we wakker van de wekker. Ik had nog even getwijfeld of ik een duik in het zwembad zou nemen, maar heb er toch maar van afgezien. Voor 11:00 moesten we zijn uitgechecked. Toch nog even een met de frontdesk gebeld om te kijken of we de kamer nog konden houden, maar het tarief van de kamer is bepaald door vraag en aanbod. En inmiddels was hij al opgelopen tot 450 dollar. Dus zijn we maar gaan uit checken.De auto was door het personeel ergens geparkeerd en werd weer door de parkeer dienst opgehaald. Helaas duurde dit ongeveer 30 min toen we ongeveer 25 min hadden staan wachten kwam shawnee er achter dat hij z’n camera had laten liggen in het hotel.dus zijn kiki en shawnee weer terug gegaan naar de 21ste verdieping. Inmiddels zat ik te wachten in de auto en liepen we een vertragen op van ongeveer een uur. Vanuit hotel Venetië zijn we het bij luxor gaan proberen.


luxor hotel


luxor hotel


luxor at night


luxor inside


En we hadden geluk ze hadden nog kamers vrij en tegen een schappelijke prijs bij luxor hadden we veel moeite uit te vinden waar we moesten inchecken en waar de auto moest komen te staan. We wilden hem deze keer niet afgeven aan de parkeer dienst om opnieuw vertraging op te lopen bij het uit checken. Maar dit keer maakte we dus de fout om de bagage af te geven aan het begin. Kiki had inmiddels al een behoorlijk lange tijd in de rij gestaan om in te checken. De hele omswitch van hotel ongeveer 400 meter verderop heeft ons echt de hele ochtend geduurd. Toen we eindelijk in de kamer zaten moesten we opnieuw wachten op de koffers die werden gebracht. Omdat we nog helemaal niets hadden gegeten waren shawnee en kiki vast wat gaan halen. En bleef ik achter om te wachten op onze bagage. Toen kiki wat te eten had gehaald en het me kwam brengen. Was de picolo net geweest en liep ik met kiki terug naar het restaurant waar shawnee zat te eten. Daarna hebben we onze eerste starbucks koffie gedronken, echt heerlijk! En toen was het hoog tijd om te gaan zwemmen. Het water was echt heerlijk ondanks dat het geen diepe zwembaden zijn (3 ½ feet) schat zo’n 70 cm . Naar ongeveer een uur of 3 bij het zwembad te hebben door gebracht , zijn we ons gaan aankleden en zijn we opnieuw de strip gaan bekijken.

rollarcoaster hotel new york


vrijheidsbeeld in las vegas


oke nog eentje van de strip



Bij hotel new york heb ik dan eindelijk in de rollercoster kunnen zitten. Kiki en shawnee hebben zich bezig gehouden met het aan de praat kijgen van de air hockey tafel. Toen ik weer terug kwam van mijn avontuur in de rollercoaster . Hebben eerst kiki en shawnee (6-7 voor kiki) een ronde gespeeld en daarna ik tegen shawnee (7-2). Daarna zijn we gaan eten bij de indian . Het eten was hier echt helemaal te gek! Daarna zijn we nog even bij naar de grote muziek fontein gaan kijken, helaas was de show maar heel kort. Maar ik heb m wel met de camera kunnen vastleggen. Daarna zijn terug gelopen in de richting van ons luxor hotel. En hebben de mono rail vanaf excalibur richting mandalay bay en vandaar uit weer naar luxor.


monorail


Echt helemaal kapot terug in het hotel te zijn aan gekomen, zijn kiki en ik toch nog even gaan gokken. Niet veel maar om even de smaak te pakken te krijgen wat het is om te gokken in las vegas. Natuurlijk hebben we de jackpot gewonnen en hoeven we de rest van ons leven niets meer te doen….yoepie! dan maar gaan slapen. Echt helemaal moe van de dag.



een paar minuutjes voor ik multi multi miljoenair werd! daag collega's

0 Comments:

Post a Comment

<< Home